گالری بهترین تصاویر | اس ام اس عاشقانه

عکس بازیگر‌| عکس خواننده | اس ام اس عاشقانه | تصویر بک گراند

گالری بهترین تصاویر | اس ام اس عاشقانه

عکس بازیگر‌| عکس خواننده | اس ام اس عاشقانه | تصویر بک گراند

فقط برای تو

اینم فقط برای تو :

دل نوشته های یه دل شکسته از دست یه بی وفا مخصوص بازدیدکنندگان دل شکسته:


خیال کردم یه عمر با من می مونه , گمون کردم برام یه هم زبونه,نگفته بود پی یه عشق دیگس, نگفت به فکر فرصتی دوبارس, باسه ی دل بریدن فکر چارس ,حالا به مرگ راضی نمیشه , می خواد جون بکنم باسش همیشه,درست کولی و بی کس و کارم ولی باسه خودم خدایی دارم , برای دیدن روز عذابش دارم ثانیه ها رو میشمارم

دل ای دل دیوونه , کی قدر تو میدونه؟برو فکر خودت باش.باز منتظر نشستی آب میشی دستی دستی تو هم باید مثل اوون دلش رو میشکستی

وقتی که تنهایی می یاد , حس میکنم که بی کسم,ترانه هام میسوزه و بریده میشه نفسم,ثانیه ها نمیگذرن,هیچ موقع فردا نمی یاد,دلم میگه زندگی رو با این همه درد نمی خواد . بسته آخه چه قد میخوای منو به بازی بگیری؟کاش کی که راحتم کنی بگی الهی بمیری , بی رحمی عادتت شده دسته خودت نیست میدونم آخر یه روز میری و من, تو حسرت تو میدونم.

هرچی دارید بدید تا اون کسی رو که می خوهید از دست ندید , این قاعده ی بازی عشق

نظرات 2 + ارسال نظر
دیدار پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 http://www.mezospher.blogsky.com

سلام ...

بله منظورم همون سایت و.ب.ز.ی.س.ت بودش

پست جالبیم بود

به منم بسر

اوکی

سارا پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:14 http://donedona.blogsky.com/

سلام ببخشین اما من چون این قسمتو دوست دارم پس تواین قسمت براتون مینویسم وبلاگ پرباری دارین احسنت
انشالله موفق باشین

ممنون!
جوابتون رو تو وبلاگتون دادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد