گالری بهترین تصاویر | اس ام اس عاشقانه

عکس بازیگر‌| عکس خواننده | اس ام اس عاشقانه | تصویر بک گراند

گالری بهترین تصاویر | اس ام اس عاشقانه

عکس بازیگر‌| عکس خواننده | اس ام اس عاشقانه | تصویر بک گراند

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانهجالب است ، در زندگی تنها کسانی ما را می رنجانند که همیشه کوشیده ایم از ما نرنجند !


آخرین تکه ی قلبم را به پروانه ای دادم که رنگ پرهایش سوی دیدن را از من گرفت ، به او دادم چون از تمامی چیزهای دور و برم پاکتر بود ، حتی آبی تر از حوض آبی کلبه ی تنهایی ام .

 


تا روزی که رفتی می پنداشتم عشق همه اش شیرینی است ! اما آن روز چشمانت به من آموخت که با آخرین نگاه است که اولین رنج آغاز می شود .
 


تو را برای وفای تو دوست می دارم ، وگرنه دلبر پیمانه شکن که فراوان است .

 


برای شکستن من یه اخم کافیه ، نیازی به فریادت نیست ، واسه اشک ریختنم سکوت تو کافیه ، نیازی به قهر نیست ، برای مردنم حرف رفتنت کافیه ، نیازی به انجامش نیست .
 


سهم من از دوری تو چیزی جز دلتنگی به اندازه دریاها ، نگاهی تاریک همچون شب های بدون مهتاب و لحظه هایی که ثانیه به ثانیه می گذرند ، پس ای دوست بشنو صدای دلتنگی مرا !

 

زمانی که فکر می کنی تو ۷ تا آسمون ۱ ستاره هم نداری یکی یه گوشه دنیا هست که واسه دیدنت لحظه شماری می کنه . (ویلیام شکسپیر)
 


می دونستی اشک از لبخند با ارزشتره ؟ چون لبخند رو به کسی می تونی بدی ، اما اشک رو برای کسی میریزی که نمیخوای از دستش بدی .


این اس ام اس رو میفرستم برای همه خوب ها که سخت مشغول شطرنج زندگی هستند و نمیدونند که ما ، مات رفاقتشون هستیم .
 


عاشق کسی باشی حتی اگر سال ها هم نبینیش فراموشش نمی کنی ولی اگر فراموشش کردی تو عاشقش نبودی ، فقط بهش عادت کرده بودی چون عشق چیزی نیست که یک شبه بیاید و یک شبه برود و فراموش شود .


برای خواندن ادامه ی اس ام اس های عاشقانه به ادامه ی مطلب بروید !



عاشقی تنها مرحله ای از راه زندگی است که شوخی غرور در آن تابلویی ندارد .
 


برایت دعا می کنم ، هر شب که یاد خاطره های مهربانت خلوتم را بارانی می کند ، هر شب که حضور مهربانت همه ی فضای قلبم را غرق در انتظاری بی پایان می کند ، هر شب ، هرگاه که نزدیکتر از همیشه با خدا درد و دل می کنم برایت دعا می کنم مهربان من ، دعا می کنم که هیچ گاه جز به شوق چشم های مهربانت غرق اشک نشود ، دعا می کنم که هرگز دستهای پر مهرت تنها نماند ، دعا می کنم که قلب عزیزت همیشه غرق در شادی باشد و دعا می کنم بهترین ها ازان تو باشد .


به حقیقت من و تو آگاهیم ، هر دو گمشده یک راهیم ، من و تو عاشق بی تدبیریم ، بی خبر از گذر تقدیریم .


سیاه سفید خاکستری بنفش ، من هیچکدامم ، من خسته از رنگ و سنگ و ننگ های زمانه راه عشق پیش گرفتم ، من که چشم هایم را شستم از رنگ و ریا ، چشم از دیدن بی رنگی عاجز و من از درک عشق ، که اگر عاشق بودم این همه ، من ، کلامم را اشغال نمی کرد ، من عاشقی بلد نیستم !


اگر از پایان گرفتن غم هایت ناامید شده ای به خاطر بیاور که زیباترین صبحی که تا به حال تجربه کرده ای مدیون صبرت در برابر سیاه ترین شبی هستی که هیچ دلیلی برای تمام شدن نمی دیدی .

رفیق های امروز مثل گل انارند ، قشنگی دارن اما وفا ندارند .
 

نبض زندگی هنوز می زند ، من و تو زنده ایم ، بهار در راه است ، ستاره چشمک می زند ، غنچه ها باز شده اند ، مرغ عشق من می خواند ، پس چرا ناامیدی ؟
 


تا قاف ترین قله ی هستی ، سیمرغ ترین همسفرم باش ، من مرغ اسیر دل دریاچه ی نورم ، تا پر بکشم سوی خدا بال و پرم باش .

 


کاش بدانی روشن ترین ستاره بخت منی ، پس بتاب و دنیای مرا روشن کن .
 

دوست داشتم همیشه یک ابر بودم ، چون ابر اونقدر شهامت داره که وقتی دلش میگیره پیش عالم و آدم گریه میکنه .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد