گالری بهترین تصاویر | اس ام اس عاشقانه

عکس بازیگر‌| عکس خواننده | اس ام اس عاشقانه | تصویر بک گراند

گالری بهترین تصاویر | اس ام اس عاشقانه

عکس بازیگر‌| عکس خواننده | اس ام اس عاشقانه | تصویر بک گراند

اس ام اس عاشقانه


در زندگی مشو مدیون احساس کسی تا نباشد رایگان عمرت گروگان کسی

—————————————-

روزگار غریبیست نازنین. دهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت می دارم… تو فریادی شو تا باران.وگرنه می برندت به مرداران

—————————————-

آنان که رنگ پریدگی پائیز را دوست ندارند نمی دانند پائیز همان بهاریست که عاشق شده است…

تو آن فرشته ای که وقتی در فصل بهار راه می روی برگ درختان انتظار پائیز را می کشند تا جای پاهایت را بوسه بزنند…

—————————————-

مگذار گذشت در دلت گم بشود مجذوب تلسم سیب و گندم بشود مگذار زندگی به این شیرینی قربانی یک سوء تفاهم بشود مجنون اگر از آتش لیلی سرخ است یا لاله اگر به هر دلیلی سرخ است شرح دل ما حیف است که پنهان باشد این صورت ما به ضرب سیلی سرخ است…

—————————————-

فقط کسانی معنی دلتنگی رو می فهمند که طعم وابستگی رو چشیده باشند…

—————————————-

زندگی مثل بازی شطرنج میمونه! اگه بلد نباشی همه می خوان یادت بدن. وقتی هم که یاد گرفتی همه می خوان شکستت بدن…!

—————————————-

قلب ها دریچه ی نفوذند و صادقانه نفوذ کردن پایدارترین مهمانی است …

—————————————-

هیچ وقت مغرور نشو، برگها وقتی می ریزند که فکر میکنند طلا شدند

برای خوانده ادامه ی اس ام اس های عاشقانه به ادامه ی مطلب بروید !

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه

ادته روز اول بهت گفتم میخوام با یک دروغ بزرگ حرفامو شروع کنم؟ تو اخم کردی، گفتم:"دوست نداااارم!" بعد هر دو تامون زدیم زیر خنده.. اما دیروز گفتی که میخوای با یک دروغ بزرگ خداحافظی کنی و بعد فریاد زدی: "دوست داااارم!" هر دومون بغض کردیم.. و تو رفتی، برای همیشه..

 

هر ثانیه که می گذرد چیزی از تو را با خود می برد. زمان غارتگر غریبی است،همه چیز را بی اجازه می برد. تنها یک چیز را همیشه فراموش می کند: "حس دوست داشتن تو را.."

 

به که گویم که تو منزلگه چشمان منی، به که گویم تو نوازشگر دستان منی، گر چه پاییز نشد همدم و همسایه ی من، به که گویم که تو باران زمستان منی؟..

 

از مشاور املاک عشقی تماس می گیرم. قلب شما مستاجر دائم نمی خواد؟!

 

چه کنم دست خودم نیست که یادت نکنم، خواستی گل نشوی تا به تو عادت نکنم!

heart-01-june heart-01-june heart-01-june

یاد تو چندی است مهمانم شده، خاطراتت آفت جانم شده، هر چه می گویم سخن از یاد توست، در سکوت من فقط فریاد توست..

 

بی تو طوفان زده ی دشت جنونم، صید افتاده به خونم، بی من از کوچه گذر کردی و رفتی، بی من از شهر سفر کردی و رفتی، قطره ای اشک درخشید به چشمان سیاهم، تا خم کوچه به دنبال تو لغزید نگاهم، تو همه بود و نبودم، تو همه شعر و سرودم، من و یک لحظه جدایی؟! نتوانم! بی تو من زنده نمانم..

 

تو دریا بودی و من قایقی خرد، که هر جا خواست امواجت مرا برد، دلم پارو زن بیچاره ای بود، که در امواج عشقت یک شبی مرد..

 

خبر به دور ترین نقطه ها برسد، نخواست او به من خسته بی گمان برسد، شکنجه بیش از این که پیش چشم خودت، کسی که سهم تو باشد به قلب تو نرسد.

 


یاری که داد بر باد آرام و طاقتم را، ای وای اگر نداند قدر محبتم را..

heart-01-june heart-01-june heart-01-june

به دریا بزن قایقت می شوم، حقیرم ولی لایقت می شوم، من عاشق شدن را بلد نیستم، تو یادم بده عاشقت می شوم..

 

بیا تا باورت گردد که بی تو کمتر از خاکم ولی با تو به افلاکم، بیا باآرزوهایم بسازم خانه ای در دل، سراغم را نمی گیری، مگر بیگانه ای با دل؟!

 

ویکتور هوگو میگه: هرگز به کسی که دوسش داری نگو دوست دارم...ویکتور هوگو بیجا کرد! دوست دارم، دوست دارم، دوست دارم!

 

بیقرار تو ام و در دل تنگم گله هاست، آه! بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست، مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست..

 

مهربانی را از وقتی یاد گرفتم که پسری آسمان نقاشیش را سیاه کشید تا پدر زحمتکشش دیگر در آفتاب نسوزد..


برای خوانده ادامه ی اس ام اس های عاشقانه به ادامه ی مطلب بروید !


ادامه مطلب ...

لحظه ها پرشده از دوست داشتن تو

واسه من مثل یه خوابه دیدن تو لحظه ها پرشده از دوست داشتن تو
میشه با تو عاشق همیشه باشم با تو هم قصه این ثانیه ها شم
بی تو این ترانه ها چه بی قراره بودن و نبودنم فرقی نداره
زندگی وُ با تو وُ عشق تو میخوام تو نباشی بی تو من همیشه تنهام
میخوام تا ته دنیا با تو باشم دوست دارم تو خواب و رویا با تو باشم
توی این شبهای خالی از ستاره کاش می شد تو آسمونها با تو باشم
خط بکش روی تمام بی کسی هام بی تو از این لحظه ها چیزی نمی خوام
من به جز نگاه تو چیزی ندارم بی تو از تمام دنیا در فرارم

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه


عشق، یک لحظه آرامش است و هزار لحظه گرفتاری.

********************

اگر در زندگی چاره ای جز سوختن نداری بسوز اما مثل شمع؛ نه مثل سیگار .

********************

وقتی دهکده ای می سوزد دودش را همه می بینند اما وقتی قلبی می سوزد کسی شعله اش را نمی بیند .

************

        وققتی خاطرات آدم زیاد میشه           دیوار پر از عکس میشه        اما همیشه دلت واسه او نی تنگ میشه که           نمی تونی عکسشو به دیوار بزنی  

 

     *************

          تو را به جرم نگاه زیبایت در زندان قلبم

      محکوم به حبس ابد میکنم

         تا در محضر خدای عاشقان اعتراف کنی که دوستم داری

 

        ************

           اگه مثل اشک تو چشمهایم

           باشی قول میدم رای موندنت تا آخر عمرم

          گریه نکنم

 

             ***********

           یه من، یه تو، یه فاصله ......نه نشد.

         بی من ، یه تو ، یه فاصله...... نه نشد.

         بی تو ، یه من یه فاصله ........ بازم نشد.

          یه من ، یه تو ، بی فاصله ..........حالا شد.

 

            ***********

              دنیا مثل بازیه گل یا پوشه /   با تو گله .... بی تو پوچه

          

               ***********

              نگو بارگران بودیم و رفتیم

                  نگو نا مهربان بودیم و رفتیم

                     بگو بادیگران بودیم و رفتیم .

                *************

             کاش میشد اشک را تهدید کرد / مدت لبخند را تمدید کرد

            کاش میشد از میان لحظه ها /  لحظه دیدار تورا نزدیک کرد

برای خواندن ادامه یاس ام اس های عاشقانه به ادامه ی مطلب بروید !
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه


اگر عشق نبود چگونه عبور روزهای تلخ را تاب می آوردیم، به کدامین بهانه می گریستیم و می خندیدیم؟ آری! بی گمان پیش از این ها مرده بودیم، اگر عشق نبود..

 

بگذارید و بگذرید،ببینید و دل نبندید، چشم بیندازید و دل نبازید، که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت..

 

زندگی دو چیز به من آموخت:آرزوی مرگ و مرگ آرزو!

 

هر کجا عشق آید و ساکن شود هر چه ناممکن بود ممکن شود ( اشاره به مضمون یک سخن معروف از دکتر علی شریعتی: آنجا که عشق فرمان می دهد، محال سر تسلیم فرود می آورد!)

 

فاصله با آرزوهای ما چه کرد؟ کاش می شد از عاشقی هم توبه کرد!

 

از قدیم ندیما گفتن واسه کسی بمیر که برات تب کنه! (قدیمیا چه پرتوقع بودن!!!)

 

اگه یه روز دیدی تموم درختای کوچه و محلتونو بریدن اصلا ناراحت نشو، چون هنوز من رو داری که بهم تکیه کنی..

 

هیچ کس از راز دلم آگاه نیست. هیچ کس از آه دلم به جز تو خبر ندارد. من در مسیر قلب توام چون مسافری، و مقصدم افق دور چشمان توست.

 

ساده نبود دیدن خونه وقتی که تو دست خزونه، جدایی و غروب خنده، دلشوره و درد شبونه، ساده نبود از تو گذشتن، فاصله ی بین تو و من، تحمل مرگ ترانه، مرثیه ی شبونه خوندن..

 

آسمون به دریا گفت این بالا خیلی خوبه، همه جا رو میشه دید. دریا گفت این پایین از اون بالا هم بهتره، چون فقط تو رو میشه دید.. تقدیم به آسمون قلبم..

 

تو اگه پاییز زردی واسه من بهار سبزی، تو اگه هوای سردی واسه من همیشه گرمی، تو اگه ابر سیاهی واسه من ابر بهاری، تو اگه دشت گناهی واسه من یه بی گناهی، تو اگه غرق نیازی واسه من یه بی نیازی، تو اگه رفیق راهی واسه من یه تکیه گاهی..

 

من این جا بس دلم تنگ است و هر سازی که می بینم بدآهنگ است، بیا ره توشه برداریم، قدم در راه بی برگشت بگذاریم، ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است؟!..

بعضیا بی غصه پیرن، بعضیا با غم رفیقن، بعضیا از بس عزیزن، هرگز از دلها نمی رن..


برای خواندن ادامه ی اس ام اس هاش عاشقانه به ادامه ی مطلب بروید !

ادامه مطلب ...