گالری بهترین تصاویر | اس ام اس عاشقانه

عکس بازیگر‌| عکس خواننده | اس ام اس عاشقانه | تصویر بک گراند

گالری بهترین تصاویر | اس ام اس عاشقانه

عکس بازیگر‌| عکس خواننده | اس ام اس عاشقانه | تصویر بک گراند

عکس های افشین خواننده ایرانی

عکس های افشین خواننده ایرانی

عکس افشین عکس خواننده ایرانی عکس خواننده افشین خواننده

برای دیدن ادامه ی عکس های افشین به ادامه ی مطلب مراجعه کنید!


ادامه مطلب ...

عکس های بسیار زیبا از مونیکا بلوچی


عکس های بسیار زیبا از مونیکا بلوچی،monica bellucci
عکسخواننده خارجی عکس بازیگر خارجی،عکس هالیوود خواننده هالیوود بازیگر هالیوود مونیکا بلوچی بازیگر هالیوود مونیکا بلوچی خواننده هالیوود عکس دختر خارجی عکس داف عکس دختر خوشگل عکس خوشگل مونیکا لوچی دختر هالیوودی monica bellucci

برای دیدن ادامه ی عکس های مونیکا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید !
ادامه مطلب ...

تغییر رویه ی این وبلاگ

سلام به همه از امروز دیگه این وبلاگ داستان آپ نمیکنه،از این به بعد با گذاشتن عکس های بسیار زیاد و متنوع و بک گراند های بسیار زیبا در خدمت شما هستیم.



فقط برای تو

اینم فقط برای تو :

دل نوشته های یه دل شکسته از دست یه بی وفا مخصوص بازدیدکنندگان دل شکسته:


خیال کردم یه عمر با من می مونه , گمون کردم برام یه هم زبونه,نگفته بود پی یه عشق دیگس, نگفت به فکر فرصتی دوبارس, باسه ی دل بریدن فکر چارس ,حالا به مرگ راضی نمیشه , می خواد جون بکنم باسش همیشه,درست کولی و بی کس و کارم ولی باسه خودم خدایی دارم , برای دیدن روز عذابش دارم ثانیه ها رو میشمارم

دل ای دل دیوونه , کی قدر تو میدونه؟برو فکر خودت باش.باز منتظر نشستی آب میشی دستی دستی تو هم باید مثل اوون دلش رو میشکستی

وقتی که تنهایی می یاد , حس میکنم که بی کسم,ترانه هام میسوزه و بریده میشه نفسم,ثانیه ها نمیگذرن,هیچ موقع فردا نمی یاد,دلم میگه زندگی رو با این همه درد نمی خواد . بسته آخه چه قد میخوای منو به بازی بگیری؟کاش کی که راحتم کنی بگی الهی بمیری , بی رحمی عادتت شده دسته خودت نیست میدونم آخر یه روز میری و من, تو حسرت تو میدونم.

هرچی دارید بدید تا اون کسی رو که می خوهید از دست ندید , این قاعده ی بازی عشق

رنگ عشق

دختری بود نابیناکه از خودش تنفر داشت
که از تمام دنیا تنفر داشت
و فقط یکنفر را دوست داشت
دلداده اش را
و با او چنین گفته بود
« اگر روزی قادر به دیدن باشم
حتی اگر فقط برای یک لحظه بتوانم دنیا را ببینم
عروس حجله گاه تو خواهم شد »

***
و چنین شد که آمد آن روزی
که یک نفر پیدا شد
که حاضر شود چشمهای خودش را به دختر نابینا بدهد
و دختر آسمان را دید و زمین را
رودخانه ها و درختها را
آدمیان و پرنده ها را
و نفرت از روانش رخت بر بست

***
دلداده به دیدنش آمد
و یاد آورد وعده دیرینش شد :
« بیا و با من عروسی کن
ببین که سالهای سال منتظرت مانده ام »

***
دختر برخود بلرزید
و به زمزمه با خود گفت :
« این چه بخت شومی است که مرا رها نمی کند ؟ »
دلداده اش هم نابینا بود
و دختر قاطعانه جواب داد:
قادر به همسری با او نیست

***
دلداده رو به دیگر سو کرد
که دختر اشکهایش را نبیند
و در حالی که از او دور می شد گفت
« پس به من قول بده که مواظب چشمانم باشی »