گالری بهترین تصاویر | اس ام اس عاشقانه

عکس بازیگر‌| عکس خواننده | اس ام اس عاشقانه | تصویر بک گراند

گالری بهترین تصاویر | اس ام اس عاشقانه

عکس بازیگر‌| عکس خواننده | اس ام اس عاشقانه | تصویر بک گراند

یاد بگیریم که!!!

یاد گیریم که.....
-
با احمق بحث نکنیم و بگذاریم در دنیای احمقانه خویش  خوشبخت زندگی کند.
 -
با وقیح جدل نکنیم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روح ما را تباه می‌کند.
 -
از حسود دوری کنیم چون اگر دنیا را هم به او تقدیم کنیم باز از زندان تنگ حسادت بیرون نمی آید.
-
تنهایی را به بودن در  جمعی که ما را از خودمان جدا می کند، ترجیح دهیم.
-
از «از دست دادن»  نهراسیم که ثروت ما به اندازه شهامت ما در نداشتن است.
-
بیشتر را بر کمتر ترجیح  ندهیم که قدرت ما در نخواستن   منفعت ما در سبکباری است.
-
کمتر سخن بگوییم که بزرگی ما در حرفهایی است که برای نهفتن داریم، نه برای گفتن.
-
از سرعت خود بکاهیم، که آنان که سریع تر می دوند، فرصت اندیشیدن به خود نمی دهند.
-
دیگران را ببینیم، تا  در دام خویشتن محوری، اسیر نشویم.
-
از کودکان بیاموزیم،  پیش از آن که بزرگ شوند و دیگر  نتوان از آنان آموخت

نظر یادت نره!!!.

نظرات 5 + ارسال نظر
دو هم نفس دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 http://www.sh-forever.blogfa.com

سلام رفیق . ممنون که اومدی ولی چرا اسم وب مارو گذاشتی ؟ (برای همیشه)
اگه ممکنه عوضش کن عزیز . قدمت ما زیادتر . پس این اسم مال ماست...
ناراحت نشی هاااااا . اگه نخواستی عوض نکن...
موفق باشی

من گذاشتم بعد یهو تو رو پیدا کردم حالا هم عوضش نمی کنم!!زوره؟؟

محیا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:14 http://dostdashtanyha.blogfa.com

سلام
تکراری بود ولی این چیزی از درستی مطلب کم نمیکنه.

!!!

اشکان سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 http://www.rapbest.blogfa.com

سلام خسته نباشید سایت قشنگی دارید اگر مایل به تبادل لینک بودید یه سر به من بزنید

هلا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 21:59 http://gomenasai-girl.blogfa.com

سلام وای چه جالب بود رنگ من طلایی دراومد.

راستی من تورو با اسم وبلاگت لینک کردم عزیز

وقتی سکوت ِ دهکده فریاد می شود
تاریخ ، از انحصار ِ تو آزاد می شود

تاریخ ، یک کتاب ِ قدیمی ست که در آن
از زخم های کهنه ی من یاد می شود

از من گرفت دخترِ ِخان هرچه داشتم
تا کی به اهل ِ دهکده بیداد می شود؟

خاتون! به رودخانه ی قصرت سری بزن
موسی ، دل ِ من است که نوزاد می شود

با این غزل ، به مـُلک ِ سلیمان رسیده ام
این مرد ِ خسته ، همسفر ِ باد می شود

ای ابروان ِوحشــی ِتو لشکر ِ مغول!‏
پس کی دل ِ خراب ِ من ، آباد می شود؟

در تو هزار مزرعه ، خشخاش ِ تازه است
آدم به چشـــــــــــــم های تو معتاد می شود

مرتضی سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:01 http://www.parsahang.blogfa.com

سلام

قشنگ ترین وبی تا حالا دیدم وب تو بوده دمت گرم
اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با نام ((جدید ترین آهنگ های روز))لینک کن و نظر بزار که با چه نامی لینکت کنم
حتما بیا یه سر بزن
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد